13 december 2009

Woohoooo!

Är ni vakna redan?
Ja, det är jag också faktiskt, slog upp mina små bruna redan 9.15! Fast jag var uppe kl. 5.00 och matade, såg på och släppte ut min sötaste kisse förstås.
Idag står mycket på programmet. Bl.a läser jag:
  • Ikeabesök med Erika. Kommer bli ett rekordsnabbt besök, in-ut på 20 minuter. Vi ska bara handla en st Ribba-ram som Erika ska ha på sin fotoutställning på skolan på onsdag.
  • Hem för lunch, kanske risgrynsgröt?
  • Och sen i väg till en kyrka långt bort i skogen. Biskopskulla kyrka i Örsundsbro.Där klockan 15.00 har Ingela min fina jobbarkompis luciashow med sin kör.Måste ses, och jag gillar att få lite fin julmusik i mina för dagen nytvättade små öron.
  • Åter till hemmet för att släppa av Erika
  • Sen till sporthallen för att se herrarnas match mot Vaxholm, hinner nog bara se slutet.
  • Hem för middag som min make förhoppningsvis gjort då
  • Soffslapp

Ja, så ser min söndag ut!

Förresten kom på en sak. Idag har maken och jag 28-årig förlovningsdag. Tur för honom att rosorna står sej än från den 9 december då vi hade bröllopsdag.

Nej, nu måste jag fixa lite.

Ha en trevlig Lucia mina små vänner!

1 kommentar:

  1. Grattis då till er førlovningsdag. Hemma hos er står tydligen høøgtidsdagarna som spøn i backen.

    Hærligt med lite fin jul och lucia musik idag också.

    SvaraRadera