11 december 2009

Här ska handlas!

Hej på er kompisar!
I natt har jag sovit som en drogad kamel till klockan 04.45 då maken tände taklampan i sovrummet öppnade dom gnälliga skjutdörrarna till hans garderob för att hämta ett par Dressmanstrumpor.
Tack raring, det var hyggligt!
Somnade faktiskt om för att vakna några timmar senare. Den här gången var det typ normal tid att vakna.
Erika var i full färd med uppmumning inför den stora svininfluensavaccineringen. Här på våran VC verkar det som det aldrig finns vaccin, så hon fick åka mot stan till WasaVaccin eller vad det hette.
Nu håller vi tummarna så hon inte blir dålig....men vad är oddsen på det tro?
Känner knappt någon som klarat sej utan biverkningar.

Nu har Gustav och jag ätit frukost. Jag är nyduschad och håret har fått sej en skön stalj med hårfönen. Ser riktigt fluffigt ut!
I dag ska Ingrid och jag som ni redan vet till Stinsen för att köpa julklappar till våra arvtagare.
Hon jobbar till cirkus 13.00 men sen så bär det av.....
Ny tror jag inte att vi direkt kommer vara själva i det där centrumet, men jag har alltid tyckt om Stinsen bättre än galet stora Kista Galleria.

Tar självklart med mej kameran för att ta lite sköna bilder när vi shoppar, fikar,shoppar,fikar,shoppar,äter,shoppar,fikar......o.s.v.
Så tills dess får ni ha en härlig fredag.
Jag återkommer om jag överlever ikväll med bilder och redovisning av dagen. Dock inga bilder på eventuella inköp eftersom mina arvtagare är trogna läsare av morsans blogg.

Ha det bra nu vänner!

3 kommentarer:

  1. Ser med spänning fram emot dokumentationen av dagen.

    SvaraRadera
  2. Det har ju finnits vaccin typ hela veckan. Eller ja iaf i måndags tisdags och onsdags tror jag. =D

    SvaraRadera
  3. Jag kollade på vårdguiden.se och där stod det att det inte fanns något varken i Bro eller Kungsängen.

    SvaraRadera