26 augusti 2009

Dagens Gustavbild och middagtips




Idag var det bara Emilie och jag som skulle dinera. Jippie, pannkakor bestämdes snabbare än jag han öppna min söta, lilla helrenoverade mun! Vi gillar pannkakor men Rolf, ni vet han som bara vill äta BASFÖDA...POTATIS gillar inte pannkakor. Det är ingen mat enligt honom. Vad är det för fel på karlar egentligen? Rolf skulle alltså inte äta hemma idag då han och jobbarkompisarna skulle ta en öl efter jobbet....okej en öl...nu är klockan 23.oo, måste vart en trögflytande, väldigt stor öl eftersom han ännu inte har ankommit till hemdestinationen.
Erika skulle bli bjuden på egenhändigt lagad japansk mat a´la Fredrik.
Vi åt våra pannkisar med KRAV-märkt jordgubbssylt (pluspoäng) och håll i hatten Anna Skipper vaniljglass. Mmmmm mycket gott och lättuggat.
Efter maten blev det sedan mannekänguppvisning som ni redan läst om och sett dom fantastiska bilderna i från.
Soffhäng och mys med Gustav avslutade kvällen.
Rolf??? Har inte sett han än....kanske blir en tur till Bålsta inatt, har hänt ett antal gånger att han somnar på tåget. Och jag får snällt rycka ut och hämta upp han. Ja, bara om det var sista tåget annars får det bli vändande post för han.
Hej då mina små vänner

1 kommentar:

  1. Klart jag måste kika in här och lämna ett tassavtryck!
    Hoppas att allt är bra med dig.

    //Cilla

    SvaraRadera