20 augusti 2009

Heja Sverige!

I dag ger jag fasen att visa er en bild på det återkommande Dagens middagstips. Det serverades bara en enkel pyttipanna i brist på inspiration, som jag tror vi åt förra veckan också. Tråkigt värre, kan tyckas.
I stället tänkte jag ni skulle få se en läcker bild på mej. Här provar jag en av bröderna Fluffs peruk.
Den kan vi ju skratta åt ett tag...hahahahahahahaaaaaa. Ska nog ha den som profilbild på facebook också.
Annars har jag och Gustav vart ensamma the hole evening. Rolf har varit hos sin storasyster Lotta och flytspacklat hennes badrumsgolv.
Erika har lekt med sina kompisar och Emilie har jobbat. Ja, precis hon har jobbat! Dom ringde från Lejondals slott och undrade om hon kunde jobba lite. Dom hade visst det lite krisigt med folk. Och klart hon sa ja, kanske hon kan åka hem till Malmö med lite cash i plånboken.
När hon kom från sitt andra sommarjobb hade hon en 5-dollarsedel i plånboken. Men å andra sidan hade hon 2 fullproppade väskor med väldigt fina kläder, väskor och skor!
Gustav fick sin trötta period mitt i friidrotten och jag kan säga att det fick nog jag med. Kanske mest beroende på att det var så jävla tråkigt att se med svenska ögon.
Men herregud...Sverige...vad händer? Är vi inte bättre än så här? Tydligen inte.
Nu kom Emilie hem efter en kväll på slottet. Bästa att chittchatta med henne en stund.
Ha det bra kamrater!

2 kommentarer:

  1. ursäkta mig men jag känner inte igen bakgrunden. Var är den här bilden tagen?

    SvaraRadera
  2. Den är tagen i ett badrum ganska nära dej..... mitt emot ne...badet kan man säga!

    SvaraRadera