6 augusti 2009

Sovit gott


Gomorron! Herregud, jag har sovit som en stock ända till 15.30! Känner mej utvilad och kommer med all säkerhet klara sista natten galant. Sen är det semester i 18 dagar.
Det blir en semester med ingenting inplanerat mer än att åka ett par vändor till Arlanda och hämta hem mina småtroll.
Ja, och sen Diggiloo förstås den 15 augusti. Det blir kul. Förra året hade jag huvudvärk och dubbelseende i 3 dagar efteråt.
Ska försöka få ner det till 2 dagar i år.
Men i år missar Emilie Diggiloo, hon landar dagen efter. Tror hon är lite besviken för det faktiskt.
I morron åker Jessica och hennes familj till Turkiet. Hon har jagat efter sista minuten resor sista veckan , men det har vart trögt.Dom få som funnits har varit jättedyra. Men nu så hittade hon äntligen en till Antalaya för ett överkomligt pris. Skönt för henne att få ha en riktig semester för en gångs skull.

Igår när jag kom till jobbet hade min chef Marie satt upp en lapp i vår "nattskrubb". En sån uppmuntrande lapp har jag då aldrig fått av mina fd chefer i Upplands-Bro pisskommun.
Jag blev iaf glad, hon inser verkligen att vi har det tufft men ändå gör vårt yttersta.
Idag blir det bara grillad korv till middag. Enkelt, lätt och framförallt gott.
Få se om det kommer nåt mer matnyttigt senare,
Ps: Tack till mina vänner som kommenterar och tycker att det är kul att läsa mina trista inlägg ändå. Ni är snälla ni!

3 kommentarer:

  1. Tack till dig som bloggar så vi har något att läsa

    SvaraRadera
  2. Håller med Lindah. Tack för att du bloggar så vi får oss ett gott skratt eller i alla fall ett leende varje dag (och ibland till och med flera gånger om dagen).

    SvaraRadera
  3. Trist`? Aldrig på tiden! Det är alltid roligt att läsa vad du skriver Ewa

    SvaraRadera