27 augusti 2009

Kom på en sak!

Förresten, jag har märkt en sak! Jag har kollat runt lite och läser andras bloggar och nästan alla skriver väldigt kortfattat. Medans jag skriver varje inlägg som en sämre roman. Kanske ska börja korta ner mina inlägg, men det kommer inte bli lätt! Jag bara skriver och skriver.....tycker det är jättekul och vips så har ett nytt inlägg på 3 miljoner tecken kommit till världen.
Men som sagt det är ju inte under pistolhot ni läser utan det är valfritt!
Ja, det var väl allt so far........now is dinnertime!

2 kommentarer:

  1. Kör på så som du gör :-) Jag hinner oftast inte skriva romaner innan någon unge grinar, skriker eller har bajsat

    SvaraRadera
  2. Håller med Lindah. Skriv som du gör. Korta absolut inte ner. Vi vill ha hela romanen om ditt otroligt intressanta liv i metropolen Bro.

    SvaraRadera