7 augusti 2009

Ensam hemma del 1


Jag är gräsänkling!!! Jippie, hela helgen är det bara Gustav och jag.
Rolf har åkt med Micke och ev Niclas på deras traditionella "gaysemester" ut i Mälaren med M/S Nari.
Det gör dom varje år. Micke sa innan dom åkte att han hade bokat bord på Restaurang Guldsnorren i Mariefred. Tror inte att den heter riktigt så.
Dom var så söta innan dom åkte, packade den rosa kylväskan med proviant tror mest det var öl faktiskt. Micke hade handlat frukost; källarfranska, kaviar, ost, Bregott, salami och en ...purjolök?! Han tyckte att lite grönt på mackan skulle göra sig fint.
Så dagens middagstips blev hämtmat från thaihaket vid Din-X. Tror den heter Viking Park. Heter inte restaurangen det i Sällskapsresan?
Nej, just det Viking Bar heter den. Glöm aldrig det! Kan komma på provet!
Ja, iaf så åt jag nr: 6, som var kyckling med jordnötssås. Alltså...det var så gott! Tog tabberas på hela alltet!
Var även en sväng på Willys och handlade lite mums till ikväll. Gustav och jag ska ha TV-kväll med mys i soffan.

Jessica och hennes familj har kommit fram till Turkiet nu. Hon fick till slut tag på en sista-minuten, ospecifiserad från Skavsta till hyfsat bra pris.
Men nu har jag fått en del sms där hon skriver att dom hamna på ett sunkigt hotell men skulle försöka byta i morgon. Men det var nog svårt eftersom det är knökfullt överallt.

Så kan det gå, men jag hoppas det löser sej!
Nu ska jag göra något annat ett tag. ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar