17 augusti 2009

Godmorgon!

Tänkte ni var nyfikna på mina presenter jag fick av Emilie. Från vänster till höger:
  • Svart USA stjärna i plåt
  • Plåtskylt USA-flagga
  • American pancakesmix
  • Lönnsirap
  • Nyckelring
  • Kokbok med specialiteter från Maine
  • Rosa sjal
  • Browniesmix
  • Måttsats med amerikanska mått från Ikea i NewHaven
  • Stor, svart spegelstjärna
  • Mirakelsvampar för rengöring
Allt var mycket fint. Som ni vet gillar jag gammeldags skyltar i plåt och trä med den amerikanska touchen, så flaggskylten och stjärnorna är jag extra glad för!
En fin rosa väska fick jag också! FIIIIN!

Till frukost gjorde Emilie amerikanska pannkakor. Lönnsirapen till var inte nån favorit för min del, med det var kul att testa. Jag tog hallonsylt istället.

Hej då vänner på en stund. Ha en bra måndag!
Kram

1 kommentar:

  1. Vad bra då att hon hade hittat några stjärnor och en flagga. Precis vad du önskade dig ju.

    SvaraRadera