28 augusti 2009

Fredagsaktiviteter

Idag vaknade jag 08.20 utvilad och pigg som attan! Fattar ingenting.....jag brukar inte ha mornar och förmiddagar som favorittid. Men idag var det trevligt att äta frukost men övriga familjen. Ja, inte Rolf förstås han jobbar.
Emilie och jag ska ge oss ut på en liten shoppingtur strax. Det ska inhandlas lite presenter till Erika som fyller år imorgon.
Hemligt värre, jag kan inte skriva vad vi ska köpa eller vart vi ska åka, då är det ingen hemlis längre.
Så nu är det min tur i badrummet, bäst att ta chansen.
Skriver med senare om jag kommer hem överlevande från en shoppingtur med Emilie, skoja bara!
Hej hopp

3 kommentarer:

  1. Behöver Emilie handla någo? Har för miga tt hon skrev i sin blogg att hon köpt presenter till Erika i USA???

    SvaraRadera
  2. Jadå, visst köpte hon presenter i USA till syrran,men nu var var det bara något litet paket som skulle inhandlas.......

    SvaraRadera