8 augusti 2009

Ensam hemma del 2

God eftermiddag mina vänner!
Känner mej bättre nu efter en dag i vilans tecken. Måste vart denna där kycklingwoken som satte fart på magen annars skulle jag nog inte piggat på mej så fort. Men jag har iaf sovit en stund nu, och plötsligt så känns det ganska OK i maggen.
Min bästis Ingrid som också så lyckosamt är gräsänkling i helgen lyckades få till en förkylning samtidigt. Men vi håller ihop, så ikväll efter AIK matchen som hon ska kolla på Tv på så åker vi halvrackliga kompisar till någon trevlig restaurang så vi får lite mat i oss.
Äta bör man annars dör man! Och det vore ju tråkigt för er, vad skulle ni då läsa för högintressant blogg?
Gustav har tråkigt idag. Han vankar in och ut och jamar. Han undrar säkert...var är alla?
Nyss roade han sej iaf med en liten skräckslagen näbbmus men jag tror att han faktiskt klarade livhanken.
Nu kollar jag på reprisen av Allsång på Skansen missade det i tisdags när jag jobbade.
Just nu travar Emilie runt i New York. Det var mycket som stod på schemat bl.a Mamma Mia som dom såg i går kväll, Empire state building, Frihetsgudinnan, Fifht Avenue och ja precis SHOPPING!
Skrattade gott när jag läste Sventas dagboksinlägg...Han hade varit på restaurang och ätit och upptäckte när han kom hem att han hade tröjan ut och in!
Haha, bäst att dubbelkolla nu när jag ska iväg.
Ha de bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar