8 augusti 2009

Tack för den maten!

Hejsan på er! Jag är sjuk........nja eller jag känner mej bättre nu, lite.
I går så fick ni ju dagens middagstips med bild och allt. Jag smaskade i mej förnöjt. Vid 23-tiden började det gå runt i magen.....och sen ja, jag behöver inte gå in på detaljerna men ni fattar?
Kom liksom upp lika snabbt som det gick ner 4 timmar tidigare. Så det var bara att gardera upp med skurhinken nedanför sängen.
Har sovit ganska gott ändå, men känner mej inte helt hundra.
Hoppas det går över snart.

Annars verkar det bli en härlig dag idag. Undrar hur pojkarna har haft det på dom sju haven. Snarkat i otakt kan jag tro.
Nej, nu ska jag försöka få i mej lite frukost.

Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Men oj då! Det var inte bra! Undrar om den kycklingen badat i en närbelägen sjö?

    SvaraRadera