13 augusti 2009

Torsdag idag

Godmorgon kamrater! Måste flika in med en liten kommentar angående gårdagens Hammarbypasta. På bilden ser maten faktisk ganska äcklig ut tycker jag, men det svartprickiga är grovmalen svartpeppar och inget annat. Sen är det rikligt med riven parmesan på också.
Så det ser kanske inte så gott ut men det kan jag lov att det var.
Morgonen har börjat som den brukar...lugn och fridfull. Gick upp redan 7.50! Och vad fasen skulle jag upp och göra då kan man fråga?
Gick och la mej på soffan och kollade Tv 4´s morgonprogram.
Men kan ingen skjuta den där kvinnliga programledare??? Hon är så värdelös. Kommer med fåniga inlägg och kommentarer,avbryter och är så tråkig så klockorna stannar. Jag stängde av och somnade om en stund.
Ikväll ska Erika ev. åka luftballong, det beror på vädret. Vi ska ringa kl. 14.00 och få besked. Men enligt alla meterologer så ska det bli sämre väder mot kvällen.
Det är hennes andra flygförsök, förra gången i juni regnade det.
Ringde min chef och berättade att jag ville ha lite mer semester. Jag ska ju till Malmö och Rosengård som ni redan vet.
Nemas problemas sa chefen!
Nu ska jag plocka lite här hemma....plocka? Ja, röja runt lite då!
Hörs senare

1 kommentar:

  1. Bussig chef du verkar ha då. Håller tummarna för att Erika kommer upp i sin luftballong ikväll då.

    SvaraRadera