24 augusti 2009

Snart dags för comeback på The Pomonas

Gustav var på ett glatt lekhumör på eftermiddagen. Här leker han kurragömma bland jordgubbsplantorna.
Jag har som sagt slut på semestern nu och ska jobba två hela nätter på Pomona. Ska bli kul, jag gillar mitt jobb och framförallt mina jobbarkompisar.
Ska bli spännande och se hur statusen är nu, har hört att vårdtyngden är om möjligt ännu värre nu än före semestern.
Bara att kavla upp armarna och jobba på!
Sov faktiskt en stund på eftermiddagen. Ska försöka bli bättre på det att sova lite innan man går på sitt pass. Det gör faktiskt en hel del att känna sej utvilad på jobbet.
Vaknade först när Rolf klev innanför dörren 16.50.
Så det var bara att sätta i gång med middagen.
Ni vet vi det här laget att jag inte är så bra eller påhittig när det gäller matlagning. Men jag slängde iaf ihop en spaghetti bolognaise toppad med rikligt med riven parmesan.
Smakade väl ganska okej, men Rolf hade lite synpunkter på köttfärssåsen. Han gör ju egen han medans jag kör färdig pastasås på burk, Dolmio.
Ja,ja vi blev mätta och så äckligt smakade det nog inte för Rolf tog om en portion som han snabbt slevade i sig.
Men man ska ju alltid gnälla på nåt!
Nu har mina rara barn kvicknat till och stack i väg till Ica för inköp av nåt smaskigt, tror det blir marängswiss.
Då får ni ha det så bra, så håller jag ställningarna på jobbet inatt.

Heeeej svejjjjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar