31 augusti 2009

Erika börjar skolan

Godmorgon mina vänner!
Idag är det en stor dag, Erika börjar nämligen skolan. Tror jag har glömt att delge er denna viktiga information faktiskt.
Hon ska på Fotoskolan Stockholm gå en utbildning som heter GFU, grundläggande fotografisk utbildning.
Utbildningen är två dagar i veckan i ett år. Mycket spännande tycker jag det ska bli.
Men hon är i stort behov av ett deltidsjobb också. Hon kan jobba torsdag till söndag, förslag mottages tacksamt!
Annars så är vi snart på rull ner mot Skåne. Vi ska bara äta en bastant frukost så vi står oss iaf ett par, tio mil.
Rolf, den kraken har fortfarande ryggskott..PANG! Roligt ord, ryggskott. Sen finns det nackskott också, kanske inte är fullt lika roligt. Men jävligt användbart på en del skulle jag tro. Tyvärr används det aaaalldeles för sällan, speciellt på sjuka psykopatchefer i en viss kommun skulle det verkligen behövas oftare!
Ja, då så har jag inte mer att svamla om för stunden. Vi hörs säkert senare under dagen.
Ha en bra måndag nu!

1 kommentar: