25 augusti 2009

Familjemys på hög nivå!


I kväll var det en sån där riktig mysig familjekväll!
Alla var glada och på ganska bra humör. Dessutom höll sej alla vakna. Ett bra tecken på myspys på hög nivå!
Jag var självutnämd kock idag, ja eller ingen annan ville.
Jag grillade kött, kyckling,majs. Vi åt potatisgratäng till och vitlöksbröd. Som heter garlicbread på engelska. Kom och tänka på när vi var i Thailand och jag skulle beställa det på en restaurang...." One vitloooksbroood for me thank you". Haha!
Middagen intogs med god aptit.
Tror det var ganska populärt bland dom ivrigt, instormande gästerna.
Det var en uppsluppen stämning vid middagsbordet och alla njöt av varandras sällskap!
(Det skrev jag bara för att det skulle låta bra!)
Efter maten dukade Rolf av och röjde raskt så fint. Han gnodde med disktrasan så det stod härliga till!
Kaffe på maten och sen plockade Erika fram sina pysselpennor. Vi målade på vita disktrasor med blandade resultat. Rolf körde sin streckgubbefamilj. Emilie sin öde ö. Erika gjorde små fina prickar.
Jag höll mej på avstånd och valde att fotografera eländet istället.
Nu ska jag strax bege mej till Dårarnas Paradis för ytterligare en natt med RyggskottsMange.
Hej och gonatt vänner.



1 kommentar:

  1. tyckte du överdrev liiiiite med den trevliga stämningen...........

    SvaraRadera