4 augusti 2009

Dagens middagstips

Idag gjorde jag det lätt för mej Jag deligerade nämligen ut matlagningen till Findus. Findus hade lagat en mycket smakrik oxpytt som gjorde det enkelt för mej. Ett saxklipp i påsen, ut med allt i en form och skjuts in i ugnen! Klart på 20 minuter.
Till detta serverade jag stekta ägg som jag faktiskt stekte själv och inlagda rödbetor, tror det var Findus antagonist Felix som hade plockat och lagt in dom så fint i burken. Sen hade Felix skurit så fint varje skiva av rödbetan i ett sånt käckt räfflat mönster.
Ja, det smakade iaf hyfsat.

Då är det snart dags för mej att åka till jobbet. Kan bli glest med inlägg nu när jag ska sova till fredag eftermiddag. Ja, inte i ett sträck alltså!
Ha det så bra, så hörs vi vid ett senare tillfälle!
Over and out

1 kommentar:

  1. Åhhh vad gott! Jätte länge sedan jag åt Felixpytt. Det ska inhandlas ngn dag framöver

    SvaraRadera