2 augusti 2009

Datorproblem igen

Hej mina vänner!
Idag hade jag ställt klockan på 09.00. Detta för att Erika skulle ringa vid den tiden. Och tio minuter efter utsatt tid ringde hon också min lilla sötnos.
Först pratade hon med sin far och sen med mej. Allt var bra med dom på Bali. Fredrik var lite förkyld (svininfluensa?!) Men annars hade dom det bra. Vi pratade 15 minuter och 8 sekunder, det kostade Erika 131 000 rupies!!! Det att jämföra med när hon tar ut pengar på Bankomaten på Bali kan man som max ta ut 1 miljon rupies= 750 svenska.
Skulle sedan logga in på datorn för att se alla kommentarer till gårdagens ihärdiga bloggande.
DÅ FUNKADE INTE DET TRÅDLÖSA IGEN! Svärord på svenska vällde plötsligt fram ur min mun.
Dags att plocka fram "den lilla rosa" och som ni ser....It works!
Nu försvann min hurtiga make ut på den försenade motionspromenaden. Jag har så ont i min förbenade hälsporre efter stadspromenaden igår så jag får nog hålla mej med foten i högläge.
Ingen skillnad alltså....ligger ofta så ändå. Gärna med en tidning i handen och kaffekoppen på räckvänligt avstånd.
Hörs senare om det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar