6 augusti 2009

Snart sovdags

I går blev det bara ett trist inlägg! Det var dåligt men jag skyller på att jag sov halva dagen och sen åkte jag till Arlanda och hämtade ett förkylt semesterpar. Planet var försenat så vi var inte tillbaks förräns efter 19.30.
Eftersom jag gick upp vid 14.30 typ så var jag inte sugen på någon middag. Jag hade ätit min favorit-vakna-måltid fil och havrefras till frukost vid 15-tiden. Låg fortfarande och skvalpa i magen.
Åkte till jobbet nästan direkt för att jobba min andra natt. Framåt 23 började så magen att göra små ljud ifrån sig. Den undrade vart fasen middagen var?
Men precis då ringde vårat mobila psykteam och som för tillfället befann sej på Shell (öppet dygnet runt) och undrade om vi ville ha nåt!
Som en skänk från ovan....Jag beställde en calzone, ost/skinka 39:-.
Smakade bra. Så håll till godo med gårdagens middagstips: Shell/Seven Elevens delikata calzone, mikrouppvärmd.
Annars hade vill fullt upp inatt. Ringde mycket och spring i benen på många små vänner.
Nu sovdags. Trött som en tonårspojke en lördagsmorgon klockan 8.00.
Gonatt!
Förresten...såg en kändis på Arlanda, Göran Gillinger eller Raspen som hans rollfigur hette i jag tror Rederiet.
Det var ju ingen storstjärna typ Top 10 men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar