18 augusti 2009

Tandläkaren del 2

Godmorgon kamrater!
Vaknade skitförbannad!
Var sur på Rolf som hade städat trädgården som han uttryckte sej. Han hade parkerat 5 gamla skrotbilar på gräsmattan och radat upp massor av såna där grillar i krom som sitter fram på gamla bilar! En svart, skabbig Amazon stod parkerad vid lekstugan. Gustav satt nöjd på taket.
Jag var så arg så jag sparkade ner alla grillarna.
Sen plötsligt hörde jag Erika i trappen, och jag vaknade, drog en lättnande suck.....det var en dröm.
Men det tog en stund att fatta, var nog sur en bra stund in på frukosten på Rolf, stackarn!
Jag drömmer mycket konstigt och ofta. Pratar i sömnen också. Ibland kan vakna av att det är någon som pratar.....visar sej senare att det är jag som har pratat så högt att jag väcker mej själv! Sjukt va?
Idag är det Erikas tur att besöka tandläkaren. Imorron är det min tur...(fy)
Dragläge nu.......
Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar