17 augusti 2009

Kvällsaktiviteter


Emilie hade fått den stora äran att bestämma middagsmat idag. Tänkte hon skulle vara sugen på något speciellt som hon har saknat i sommar. Det blev lite otippat Findus djupfrysta crispies med potatismos samt remouladsås på tub. Kan ju säga att Rolf inte direkt gjorde vågen åt denna maträtt, men han åt och tog faktiskt om också en gång. Han var väl hungrig. Emilie och jag åt av hjärtans lust. Erika valde att äta med Fredrik i Kista.
Bilden ser fruktansvärt tråkig och grå ut. Skulle behövt piffa till tallriken med lite grönt eller rent av en tomat kanske?
Nu bidde det inte så man kan inte vara så himla nyttig jämt eller?
När vi hade ätit klart kom Emilies vänner på besök. Det var fyra avundsjuka flickor som stumma av beundran fick se det ena plagget efter det andra visas upp.
Jag tyckte jag hörde nåt om att dom skulle börja spara till en framtida NY-resa. En hade redan börjat spara på ett NY-konto....hon hade 123:- på det, en bra början!
Rolf och jag tittade även på lite friidrott där vi bl.a fick se favoriten i stavhopp riva ut sej, otippat!
Nu sova strax!
Godnatt mina vänner all over the world

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar