13 juli 2009

Absolut ingenting!
























Gustavs söta tass och grillade korvar i olika smaker, färger och längder




Hej vänner! Som rubriken säger så har jag idag inte gjort någonting. Varit hemma och slappat, läst lite och fikat. Jo, förstås Pernilla min rara granne kom in en sväng med 2 flaskor vin och en fin blombukett. Man tackar! Detta var för att jag varit hus/kattvakt i 2 veckor när dom varit i Usa på semester. Vi fikade och hon berättade om resan, dom hade haft det jättebra. Bl.a hade dom handlat en del kläder på Emilies favoritaffär Forever21.
Jag vill också åka till Amerika!
Men det är klart att det alltid är roligt med uppskattning.
Var en sväng till apoteket och fyllde på med lite allergimedicin, just nu är jag så fruktansvärt allergisk så jag håller på att bli galen.

Jag mår bäst av att hålla mej inomhus just nu.

Jomen jag har ju faktiskt plockat 2 fästingar och försökt klippt lite på Gustavs jättetova han har på ryggen. Men han lackar direkt, så man får klippa lite pö om pö!

Pö om pö??!!! vem fasen har hittat på det uttrycket!?

Dagens middagstips blev en otroligt kulinarisk upplevelse....grillad korv!
Nu blir nog Erika avis därborta i Tokyo.

Detta var allt så länge återkommer om det händer något världsligt!
So long

3 kommentarer:

  1. Grillad korv! Var Roffe inte hemma, eller hade nya numret av Laga Lätt inte kommit än?

    SvaraRadera
  2. Jodå Carina. Det var han som grillade korven, hans paradrätt!

    SvaraRadera
  3. Grillad korv går inte av för hackor. Mums vad gott det är.

    SvaraRadera