18 juli 2009

Mamma Mia

Läste nyss på Emilies blogg att hon ska på Mamma Mia i New York den 7 augusti. Jag tycker hennes amerikanska familj verkar helt otroligt underbar! Tänk om hon inte vill komma hem igen!??
Dom gör så mycket kul med henne, allt för hon ska få se och uppleva så mycket som möjligt. Förra helgen var dom i Boston och bodde på hotell nu ska dom till NY en weekend.
Hon hade tur som fick chansen till detta "sommarjobb"! Och vi får än en gång tacka Åsa, det var hennes förtjänst.
Nu har det regnat en rejäl stund här, härligt!
Pojkarna mina sover, en i soffan och en ute i fåtöljen.
Jag tittar på Pongo och de 101 dalmatinerna, men jag hade en kudde för ansiktet när bovarna kidnappade valparna. Usch, vad sorgligt. Men nu verkar det ordna upp sej.
Hörs i morgon mina trogna vänner!
NU KOM VALPARNA HEM IGEN TILL SINA MAMMOR OCH PAPPOR! Fick en tår i ögat faktiskt.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar