12 juli 2009

Klackarna i taket

I går var det alltså partydags för nattpersonalen i Håbo kommun! Och parta det gjorde vi med bravur!










Jessica var kvällens bartender! MVG till henne, vi fick både Mojito och Cosmopolitan! Favoriten för mej blev Mojito......så gott! Jag blev så till mej att jag körde ett litet partytrick....kul va? "Glasögon uppochner" heter det.

Dagens kock var som vanligt lille Rolf som hade tillagat en utsökt middag till hungriga gäster.



Grillad kycklingfilé, tzatsiki, fetaoströra,grillade grönsaker,bröd och sallad.
Sussie från "Sveriges närmaste stad" hade gjort en mycket god potatissallad.
Även jag drog mitt strå till stacken och briljerade med min extremt goda cheesecake. För dagen garnerad med smultron och citronmeliss.
Jakob var dock lite skeptiskt till smultronen....trodde att ev. någon hade kunnat kissat på dom.
Men han åt och var glad!
Lilla Jakob och Ingela fick alkoholfria drinkar med gröna sugrör för dom var tvunga att jobba stackarna. Så klockan 20.40 var det kramkalas med Håbo Kommuns bästa psykteam.
Vi hade i alla fall en mycket rolig kväll med många skratt och en och annan avvikelse!
Senare på kvällen blev det förstås dags att plocka fram singstar. Oj, nu skrålades det utan dess like. Tur att grannarna var bortresta...
Kvällens festligheter avslutades vid cirkalisa 01.30.
Tack alla min nya sköna kompisar för en rolig fest!


























Hej alla förväntasfulla och otåliga läsare! Jag heter Jessica och är kvällens bartender.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar