6 juli 2009

Fika på favorit/stamhaket


Idag sov jag till kl: 16.00! Slog mitt senaste rekord med ett par timmar. Men som sagt den här helgen på jobbet har varit rent ut sagt för jävlig!
Så det är klart att man är lite sliten. Synd att jag inte hade min stegräknare på mig på jobbet. Hade nog gått i spinn!
Eftersom husets kock hade lite inarbetad komp att ta ut så intogs middagen i dag på en hamburgerrestaurang i grannkommunen. För säkerhetsskull beställde vi den s.k plusmenyn så vi fick 2 st fina blåa glas.

Sen åkte vi vidare till min favoritaffär Plantagen där vi skulle köpa en blomkruka att plantera lite örter i.
Man kan omöjligt gå förbi Wayne´s coffee därinne utan att fika. Dom har absolut det godaste kaffet som finns. Näää, förresten det har dom inte alls! Det har Starbuck´s men tyvärr finns inte den kedja i La Suede så då blir det andrahandsvalet istället.
Innan vi åkte hem ville Rolf till gubbdagiset Jula, där klämde vi igenom en del saker men handlade till sist bara ett par engångsgrillar till båten.
Väl hemma blev vi mottagna av Gustav som jamade ynkligt och tyckte säkert att vi hade varit borta i evigheter.
Idag har Erika uppdaterat i sin resedagbok. Jättekul!
Hon skriver bl.a att kineserna spottar överallt! Vad äckligt!
Emilie hade också skrivit ett långt, intressant inlägg i sin blogg. Men hon glider mest omkring på en räkmacka och har det mycket bra.
Ja, nu blir det nog inte roligare än så här.
Ha det så bra. Nu ska jag kraschlanda i soffan och kolla en Beckfilm som strax börjar på TV.

Keep intouch

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar