23 juli 2009

Emilie shoppar loss


Läste nyss Emilies senaste blogginlägg. Jag skrattade så tårarna rann! Hon har verkligen hamnat i shoppingparadiset. Här räknades det upp vad som inhandlades senaste turen till Forever21. Nu har jag iaf kläder så jag klarar mej i höst??!!! Rolf drog även han på mun och sa.....i höst!???
Borde räcka några år tyckte han.
Men det är han det som storhandlar på Dressman en gång vart femte år.
Jag minns vid ett tillfälle när jag tyckte att hon borde ha två stora resväskor med sej, helst tomma.
Du kommer fylla dom lätt. Nej, det kanske inte alls finns något som jag gillar, det passar kanske inte mej.
Ja, du Emilie det är kul att du shoppar. Jag gillar det!
Erika har också skrivit ett nytt inlägg i sin resedagbok. Dom är tillbaka i Tokyo nu och åker vidare till Bali på fredag.
Dom har det jättebra dom med! Härligt!

Läs mer på:
emiliepettersson.blogspot.com
resedagboken.se (sök på resenär, erika.p)

Nu sovdags vänner

Ps: Bli inte sura nu Erika och Emilie för att jag lånade den här bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar