24 juli 2009

Helg, kul för er!


Idag har dagen börjat som alla andra dagar. Typ man går upp, besöker damrummet, kliar sej i armvecket, kollar vad resten av stjärnorna är.
Idag var det bara Gustav som låg i soffan och tog sej en tupplur. Misstänkte ganska snabbt att maken, ni vet min motionsfrälste 1o-poängare var på utryckning.
Jadå, precis när jag satt mej för att intaga frukosten kom han svettig och dan hem.
Han mumlade nåt om att det fanns blåbär i skogen och tyckte vi kunde plocka.
Eftersom jag är rädd och orolig för nästan allt så svarade jag mmmmmmm senare en annan gång. Tänk om vi går vilse i skogen!!! Jag tänker då fan krama några träd eller kolla myrstackar.Visst finns det väl blåbär att köpa?? Mycket säkrare.....

Sen dundrade min storebror in på besök, puhhhhh!
Han ville titta i datan men jag sa att internet inte funkade.
Han ville ha hjälp med att putta in nån jävla skrothög i sitt garage i Kungsängen. Så vi begav oss dit med buller och bång.
Efter det att vi fått in det som ska föreställa en jeep så for vi vidare till Coop.

Vi handlade mat till helgen, jag går ju i ide nu eftersom jag jobbar 4 nätter.
När vi kom hem blev den en välbehövlig kaffarast, det tar på krafterna att putta bilar och shoppa.
Kan bli snålt om inlägg i helgen. Kommer sova som en gnu, har fått höra av säkra källor att det är ASJOBBIGT på jobbet right now.

Så det är bara att kavla upp armarna och börja jobba!

Hej så länge raringar!


1 kommentar:

  1. Håller med. Skogen kan vara farlig och att såt och krama träd så här i semestertider verkar inte vara ngn bra idè. Vem vet hur länge man kan bli stående då?
    Bra att du förvarnar om att du har mycket att stå i i helgen och att vi kan få vänta lite på blogginlägg. Helt ok. Vila ut ordentligt efter dina pass och skriv när du har ork igen.

    SvaraRadera