17 juli 2009

Lättlurade!?!



Inte trodde jag ni var så otroligt lättlurade! Gick ni på föregående inlägg om kungatallriken? Hahahahahhaaaaaaaaaaa!

Nej, så här ser min frukosttallrik ut, en vit med blå dekor från Ikea. Har tyvärr utgått från sortimentet.

Idag ska vi åka båt på Mälaren, eller typ hålla oss nära strandkanten så jag kan hoppa i och simma iland om jag blir rädd.

Jag är alltid rädd när jag åker båt. Tycker att det låter konstigt, luktar bensin osv. Jag skulle vilja åka till Kurrekurrekurreduttön, men Rolf säger att det tar för lång tid. Så det blir nog Skoggarn istället.

Bilder från den pittoreska utflykten kommer senare, om jag överlever!

2 kommentarer:

  1. Phui...vad skönt! Jag var riktigt orolig för dig ett tag ska erkännas. Fast Rofsingen borde ha fixat lite roligare frukostmackor åt dig tkr jag =)

    SvaraRadera
  2. Herregud. Du ljuger ju värre än en häst travar, ha ha. gick sten hårt på det d¨r med brickan.

    Håller med Carina. Det var inte mycket till macka på morgonen. Du kan ju åtminstone kosta på dig ost så det täcker mackorna.

    SvaraRadera