26 juli 2009

Dagens söndagsmiddag


Här kommer ett snabbt inlägg, detta beroende på att jag strax ska ge mej av till dom energiska guttaperkabollarna på Pomona. Och då menar jag inte personalen! Jag jobbar natt nr 2 av 4 i detta pass, sen ledigt 1 vecka!
Kocken som idag var ledigt söndagsklädd rutig Ralph Laurent skjorta inköpt i Thailand -08 (säkert en kopia), blåa Dressmanshorts som ni sett förut, samt en Adidas wct-jacka även den inköpt i Thailand -08, anar att det är en kopia.
Favorit i repris stod det på menyn, foliebakad piggvar på en bädd av grönsaker, lök mm, färskpotatis, sparris och tomat på toppen.
Jag drack kranvatten och Rolf fulöl.
Mycket delikat som vanligt och väldigt hett. Tog en stund innan man kunde hugga in!
Nä, nu måste jag strax rusa......
Ha en fortsatt trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar