24 juli 2009

Kocken fick tillfällig formsvacka



Eftersom min skenmanöver funkade utmärkt i går ( Pasta!) så tänkte jag helt sonika...jag kör ytterligare en skenmanöver! Jag var sugen på pizza. Rolf gillar inte köpt pizza (vad han lider av för fel vet jag inte men så är det, han gillar bara hemgjord! Basta!)
Jorå, så han slängde i hop en trevlig pizza med chorizo, mozzarella, champinjoner (bara på min sida, han gillar inte det heller karln), paprika, lök.
Sen satte han sig och läste senaste Allt om mat. Vilket resulterade i att pizzan blev minst sagt välgräddad! Fick inte ta någon bild, men det gjorde jag iaf...i smyg.

Så här sur ser han ut för pizzan smakade skit! Men vi var ju hungriga så vi åt lite ändå. Smakade ganska okej en då, man fick spetta loss kanterna bara som vart väldigt svarta.
Nu klipper han gräset, Gustav solar och jag ska snart åka till jobbet.

Ha det bra kompisar!

5 kommentarer:

  1. Så farligt bränd ser den väl inte ut ändå och kanterna kunde ni väl låta vara.

    SvaraRadera
  2. Jag vet..den ser inte så farlig ut men den var stenhård och torr...typiskt!

    SvaraRadera
  3. men mamma! sana dar bilder kan du inte lagga ut pa roffe! inte schysst. han ser ju ut som varldens surgubbe :(

    SvaraRadera
  4. Erika...det är ingen fara! Mina 15-20 läsare tål såna bilder och förresten så var han faktiskt inte sur på riktigt!

    SvaraRadera
  5. Till Erika. Det är lugnt. Nog tål vi att se såna bilder. Herregud. Vi har varit med förr, ha ha.

    SvaraRadera