21 juli 2009

Lugn eftermidddag


Hej kompisar!
Är fortfarande lessen och undrar så varför inte det trådlösa internetet på bärbara fungerar. Som Carina skrev i sin kommentar...konstigt att det fungerar på den lilla rosa och inte på den andra. Har fått tips av Jessica att stänga av och sätta på routern men jag är livrädd att inte det kommer funka alls då!
Jag har ju i och för sig Rolfs tröskverk till laptop som sista livlina. Men den kanske inte är på humör den heller. Oj, vad jag lät negativ. Men som jag sa förut......det här är min enda kontakt med mina älsklingar ute i vida världen.
Sen kan jag ju inte heller roa mina trogna bloggläsare med intressanta inlägg om mitt oerhört intressanta liv.
Bara det är en katastrof! Eller?! Nähä inte det!
Annars så har dagen förflutit utan större vurpor. Jag sov länge....tills 14.00. Duschade och drog igång kaffemaskinen. Rolf var till båtklubben och försökte sälja Niclas båt till en norsk familj. Gick inget vidare tror jag.
Gustav var glad att mamma äntligen var uppe!
Vi gosade och sniffa örat, det är hans favorit...att sniffa i mitt öra. Tyck vad ni vill men jag tycker det är mysigt!
Rolf hade gjort egna hamburgare av nötkött som han för dagen stekte. Bild kommer om jag lyckas på den här lilla söta datorn.
Klädsel idag på kocken var blåa Dressmanshort, svart skjorta...tror fasen han köpt även den på Dressman.
Nu ska jag inte göra annat än slöa och vila eftersom jag jobbar en natt till på Pomona. I natt var det full fart, satt inte många minuter...VARFÖR SOVER INTE GAMLA MÄNNISKOR OM NATTEN?

Ha det bra! Och ni som tror sej kunna lösa mitt internetproblem hör gärna av dej!
KRAM

1 kommentar:

  1. Mmmm...den burgaren ser smaskig ut =0) Tråkigt det där med ditt internet. Dum fråga antagligen....men du har möjligen inte råkat trycka på lan knappen på datorn, så det trådlösa nätverket stängts av? Sånt kan ju faktiskt hända.....

    SvaraRadera