30 juli 2009

Lugn kväll




Hejsan hoppsan mina vänner uti vida världen!


Hoppas Lindah och Carina hade en häftig upplevelse. Såg att Lindah på facebook skrev att det ösregnade och att dom rejält blöta långt innan konserten hade börjat.
Ja,ja sånt står man nog ut med när man ska få uppleva Madonna live, eller?

Nu till det återkommande, kulinariska inslaget i min så otroligt populära blogg: Dagens middagstips.
Idag serverade kocken som för dagen var iklädd blårutig pikétröja Van Hausen (köpt på Clinton Crossing USA maj-09) och blåa Dressmanshorts.
Han serverade iaf en hängmörad, grillad entrecote, klyftpotatis, grillad paprika och sparris, sallad.
Och så en liten klick bea förstås med betoning på liten....kolla på bilden.
Som vanligt drack jag vatten och Rolf en öl.

Efter middagen cyklade Rolf ner till båten för att kolla om hon mådde bra. Jag sjönk ner i soffan med datorn i knät och Sommar med Ernst på TV. En kopp kaffe och ett litet wienerbröd stod på räckvänligt avstånd.

Bitte kom på besök och fick sej en kopp kaffe och wienerbröd hon med. Hon tuggade i sej med förtjusning.
Sen pratade vi skit om allt och alla och fnissade som vanligt. Imorron ska vi cykla upp till Ingrid och äta hembakad cheesecake. Det blir mycket trevligt och framförallt gott!
Ja, det var väl allt för idag!
Kom ihåg: Efter regn kommer solsken!
Godnatt!


1 kommentar:

  1. Glom inte att jag ska ringa imorrn nar jag vaknar!! Va hemma da annars blir jag lessen i ogat =(

    SvaraRadera