10 juli 2009

Jobbat!

Hejsan!
Blev ett snabbt avslut på gårdagens sista inlägg. Samtidigt som jag skrev det så ringde dom från jobbet och sa att det var kris med folk.
Alltså blev jag så att säga inbeordrad på min semester. Gjorde ingenting för jag vi hade inget speciellt för oss. Jo, jag bloggade ju förstås och maken låg i soffan zappandes som vanligt på alla
47 kanaler, 3 sekunder på varje ungefär.
Nu är det så att när man jobbar med gamla så måste det finnas personal, det är inte som en fabrik där man kan stänga dörren och säga att "Stängt pga personalbrist"
Men egentligen vore det ganska skönt om man kunde det.
Kastade mej i Emilies kompis, var på jobbet 21.40.
Som vanligt var det en rörig och minst sagt intensiv natt.
Vaknade efter ett par timmars sömn utav någon som klippte gräset. Jaså, minsann...det var lilla Rolf som bytt ut fjärrkontrollen till gräsklipparen. Bra där!
Fast det finns ju bättre sätt att bli väckt på kanske.
Återkommer senare med ev. ett eller två om möjligt ännu spännande inlägg.
Håll ut vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar