2 juli 2009

Kvällens aktiviteter







Min man är en trött man. Somna som en bebis
efter en heldag på sjön.


Gustav däremot är en pigg krabat
som slappar lite nonchalant i köket.




Annars har jag inte gjort så mycket idag. Det har varit värmerekord så man har inte orkat så mycket.

Vi har tvättat de kläder Erika ska ha med sej på resan förstås.

Sen åkte vi till Bålsta centrum, vi hade lite ärenden där. Bl.a apoteket. Sen åt vi lunch på Café Valhall. Jag åt en mycket god foccacia med en latte och Erika åt en räkmacka.
Hon är snäll min lilla vän för hon bjöd på kalaset.
Middagen idag bestod av en kulinarisk köttfärsås med spaghetti.
Erika ska ju backpacka i 6 veckor så efter middagen hjälpte Rolf henne med att packa. Hon ska inte ha så värst mycket kläder med sej så allt fick plats. Hon har mycket plats över i 75 liters ryggsäcken.

Nu på kvällskvisten är det riktigt behagligt ute. Vi har precis grillat korv. Önskemål från Erika, som en sista måltid!!?
Låter hemskt tycker jag, men jag tror hon skoja flickebarnet.
Men då så.....får ni ha de så bra tills vi hörs nästa gång!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar