20 juli 2009

Ingenting....


Dagen har varit väldigt lugn och stillsam. Detta har jag sysslat med:


  • Skickat 2 sms

  • Pratat med polackjagarn som satte mej i jobb ( jag är ingen polack)

  • Ringt Renault och beställt en inspektionslucka, kommer på fredag

  • Pratat med Jessica i 13 min 18 sek

  • Pratat med Ingrid, där är jag osäker på tiden men cirkalisa 8 min

  • Druckit en kopp kaffe

  • Ätit fil med havrefras

  • Vittjat brevlådan två gånger

  • Pratat bebisspråk med Prinsepojken

  • Tankat Emilies bil

  • Åkt till Bålsta

  • Ryckt i en stängd dörr hos veterinären

  • Sa fula ord på svenska

  • Åkte vidare mot Bålsta centrum

  • Där såg jag två personer med mössa, och en med en Canada Goose dunjacka. Siste idioten verkar inte vara född än!

  • Handlat på Ica

  • Handlat på Apoteket, allergidroppar

  • Träffade Anna, en jobbarkompis pratade med henne i 3 minuter

  • Surfat

  • Tog en kompisbild på mej och Lejonet i Emilies bil
Ja, nog fyller jag mina dagar med viktiga uppgifter! Snart ska JAG!!??? börja med Dagens middag. Bildbevis kommer senare.

See you soon


3 kommentarer:

  1. Hej Ewa!
    Du är en grym lady du. Kram från Cizzi

    SvaraRadera
  2. I går skrev en av mina Bålsta kamrater väldigt mkt om idioter som verkade finnas i bålsta på FB.....d var nog de du såg. Man ska akta sig från att vara i Bålsta för ofta tror jag.

    SvaraRadera
  3. Pst....vädigt gullig krabat du har på din axel. Konkurerar nästan med kissekurren =)

    SvaraRadera