1 juli 2009

Gomorron alla mina trogna läsare, haha jag har inga läsare. Idag ska jag ut på äventyr. Jag ska ta mej via det kommunala nätet till Liljeholmsvägen 32. Där ska jag och min vän Jessica träffa vårt trevliga ombud Hans på Kommunal.
Det är tack vare hans hårda arbete vi går segrande ur striden med vår förra idiot-psykopat chef.
Dessutom får vi kvittera ut ett litet, men naggande gott skadestånd!
Vi ska idag skriva på slutprotokollet från förhandlingarna. Eftersom Hasse är en sån bra kille så ska vi köpa en rejäl tårta till honom. Hoppas han blir glad.
Erika har åkt till arbetsförmedlingen och skrivit in sej, Rolf är ledig idag så han stack iväg med båten. Och Gustav är ute på äventyr, han kommer bara in när han är hungrig och kelen.
Det är ganska ofta faktiskt!
Emile ringde igår! Det var kul att prata ned henne. Allt verkade toppen utom vädret.
Nu nåste jag börja klä på mej.
Är jäkligt irriterad att klockslaget för blogginläggen inte går som den ska, men Erika lovade att hjälpa mej idag med det. Klockan är nu 10.52.
Hej då mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar