8 juli 2009

Idag gör jag ingenting

Vaknade kl: 8.00 kände mej ganska utvilad. Rolf jobbar idag så det är bara jag och Kissekurren hemma.
Vi åt en gemensam frukost och sen gick Gustav och la sej i soffan, och där ligger han än!
Igår kväll satt jag uppe en stund och tittade på Michael Jacksons konsert, asså inte för att jag är ett stort fan av den pojken. Men dansa och röra sej på scenen var han riktigt grym på!
Och en del låtar är faktiskt riktigt bra.
Programmet i övrigt för dagen ser ut att bli i slöar-tagen. Det är mitt starkaste ämne, jag är proffs på att inte göra någonting.
Måste man göra nåt hela tiden???
Jo, jag ska ta mej en tur till Bålsta och det lokala Systembolaget.
Det är kul!
På lördag ska jag ha en liten "tillställning" här hemma tillsammans med mina nya, sköna kollegor.
Då har Jakob lovat att visa hur man moonwalkar, ser fram emot det....
Nu ska jag mumma mej och sen bär det av.
Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar