13 juli 2009

Trött i dag

Sovit dåligt inatt, somnade vid 02.00-tiden och vaknade 04.15. Drömde att Erika ringde från Tokyo och var jättelessen. För vad kommer jag inte ihåg. Sen var det omöjligt att somna om!
Maken jobbar idag så jag har legat länge och slumrat nu på förmiddagen.
Gustav var tydligen också trött, han sov också så han snarkade. Prinsen min!
Men nu har vi ätit frukost och funderar på vad man ska roa sej med idag. Just det, jag måste till apoteket och köpa allergimedicin. Viktigt,viktigt!
Blev glad att Emilie hade ett nytt inlägg i sin blogg i morse samt att Erika varit inne på min och kommenterat. Nu väntar jag med spänning på ett dagboksinlägg på resedagboken från henne.
Återkommer när det finns något intressant att förtälja er vänner!
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Välkommen i jag-får-inte-sova klubben. Du fick ju dock sova på førmiddagen fuskis

    SvaraRadera
  2. Jag är också medlem i den klubben. I natt drog jag till med 3,5 tim sömn, men jag har lagt till några timmar ue på solstolen under fm, så jag är väl också en fuskis då =)

    SvaraRadera