29 juli 2009

Koma

Herregud..förlåt! Skrev i mitt senast inlägg i går kväll att jag skulle strax återkomma med Dagens middagstips.
Och hur gick det med det då?
Jag somnade i soffan....Rolf med, men det gör han ju alltid i och för sig. Bytte soffan mot lopplådan och sov till för en stund sen. Typ 11 timmar! Tror att John Blund missbedömde lite när han kom förbi.
Han behövde väl inte strö 1 ton sand i ögonen på mej, herregud jag gick ju in i någon slags koma.
Och inte känner jag mej direkt utvilad för det, snarare lite bakis.
Jävla John Blund!

Gårdagens middagtips kommer därför nu, men presenteras inte med någon bild.
Vi åt hamburgare a´la Niclas Sobeus. Rolf var hos sin kompis Niclas som bor vid Lejondal och la stenplattor på hans tomt.
Så Niclas tyckte att jag också skulle komma ner och äta hamburgare. Jag gillar ju verkligen att bli bjuden på mat så jag var på!
Glömde i min iver kameran, men jag tror ni kan lista ut hur hamburgare ser ut.
Det var mycket gott, arbetet med stenplattorna fortsatte och jag åkte hem
och tittade på Allsång på Skansen.
Ja, och resten vet ni....somna i soffan, John Blund osv.

Idag är det onsdag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Rolf är hos Niclas idag med så jag och Gustav tar nog en mysdag.

Hörs senare!

1 kommentar:

  1. Klart du går in i koma efter ditt intensiva arbetspass. Det tar säkert några dagar i soffan med Gustav för att komma ikapp.

    SvaraRadera