29 juli 2009

NÖF-tid







Dagen har ägnats åt NÖF-tid, dvs Närhet Ömhet Fritid. Och objektet som fått denna NÖF-tid idag är.....Gustav! Vad trodde ni?
Fanns ju inte någon annan att nöffa med, men Gustav är alltid med på mina ideér. Vi har sovit middag, Gustav på min mage som vanligt, kammat pälsen, plockat fästingar, snuffat i örat, tittat i fönster m.m.

Rolf är fortfarande hos Niclas och lägger plattor. Jag tog mej en tur ner fär att se hur arbetet gick. Dom jobbade på bra, blir jättefint! Jag tycker den fina kompassen i mitten blev riktigt bra!Lite bilder som jag tagit i smyg kommer här.
Hoppas vi kan äta hos "kinesen" ikväll, jag är jättesugen på kinamat! Men jag tror kocken tycker det är en bra idé eftersom han jobbat hårt i två dagar nu.
Om inte John Blund dyker upp med bautasandbilen så är jag rädd för att det blir ett till inlägg vad det lider.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar