20 juli 2009

Hejsan

Hej på er! I dag kan jag glädja Carina och alla andra med att jag klev upp 08.07!! Vad skulle jag upp så tidigt att göra kan man undra, men jag vaknade självmant. Antagligen för att det var FÖR tyst i huset. Ingen som skramla med frukost eller urplock av diskmaskin som brukligt den här tiden.
Rolf jobbar en dag den här veckan och det är just idag. Så vad ska jag roa mej med då?
Blir väl en tur till Bålsta för inhandling av lite smaskigt torrfoder till Gustav hos veterinären. Det är allt jag har planerat. Låter som det blir en ganska slö och seg dag att slå ihjäl, men som ni vet gillar jag att inte göra någonting.
Skriver igen om det händer något exalterande!

2 kommentarer:

  1. Du är skojsig du Ewa. Sover när det slamrar och vaknar när det är tyst....

    SvaraRadera
  2. ...undrar...är det någon som vet varför det är en handikappfigur där man ska skriva det skojsiga lilla ordet, när man ska skicka sin kommentar här på sidan.....

    SvaraRadera