31 juli 2009

Kafferep med bästa vännerna

Min vän Ingrid som är väldigt duktig på att baka bjöd hem sina vänner på ett litet kafferep.
Det fanns mycket gott att smaska på: cheesecake, kokostoppar och drömtårta!
Mycket gott, som allt det Ingrid tillagar! Jag blev till och med bjuden på Martini som jag tyvärr var tvungen att avböja.....klockan var bara 12.00, och jag kanske skulle köra bil senare idag.

Bitte väntar ivrigt på att värdinnan ska säga det magiska ordet........Varsågod!
Nu sa hon aldrig just det ordet utan hon sa istället: Men ta då!

Här sitter sötnosarna och fikar på den prunkande altanen på Poppelvägen. Jesper ville tyvärr inte vara med på bild annars hade han gjort sej mycket bra här bland kärr...damerna.
I morgon förmiddag ska jag skjutsa Ingrid och Micke till Arlanda. Dom ska på en minisemester till Prag.
Bitte och jag vill inte vara sämre så vi drar in till stan för att kolla på Prideparaden.
Hej på en stund

1 kommentar: