21 juli 2009

Godmorgon

Ja, så har det hänt det jag fruktat! När jag i morse kom hem från mitt arbete och skulle skriva ett litet inlägg så FUNGERADE inte datorn! Panik utbröt!
Datorn fungerade men internet var out of order. Detta på Emilies bärbara, provat nu med men icke. Kommer upp något med trådlös nätverksanslutning blabla bla inte ansluten.
Jag som inte kan något om sånt här blev ledsen.....hur ska jag nu kunna hålla kontakten med mina barn ute i världen?
Letade nu fram Emilies andra, pyttelilla, rosa minidator och Thank god där funkade det trådlösa.
Är det någon som förstår sej på sånt här vill jag gärna få hjälp!
Nu ska jag ta en uppfriskande dusch och sen dags för frukost...
Hörs senare

2 kommentarer:

  1. Oj Oj Oj vilket elände när datan säger upp sig. Hoppas verkligen ngn kan hjälpa dig så du kan hålla kontakten med dina tjejer, som far runt i världen. Plus att vi andra vill ju att du ska kunna blogga också.

    SvaraRadera
  2. Hmmmm....frågan är vilket nätverk den "lilla rosa" söker upp....kanske är grannens? Annars kan jag inte förstå varför internet skulle fung bara på en dator.

    SvaraRadera