2 juli 2009

Åter en varm dag att vänta.



Gomorron mina trogna läsare! Ja, jag har faktiskt trogna läsare, svårt att förstå! Den här bloggen kommer ju som sagt bara att handla om ....inget. Det är mest en slags terapi för en medelålders kvinna som egentligen borde skaffa sej en annan hobby. Än att sitta framför datorn och "leka" (citat från en som jag i år levt 30 år??!!! med)
Men det är klart att ni så gärna får läsa om mitt tillsynes ointressanta liv.
Som sagt, jag tycker det ät mycket kul att leka framför datorn. Men det här med att blogga har sina svårigheter. Skulle gärna vilja lära mej hur man får bilderna där jag vill ha dom? Hur min New York-bild blir mindre? Sen lite annat också.

Gårdagskvällen slutade i koma i sängen kl: 23. Herregud, jag var helt matt. Försökte ligga och läsa min nyinköpta pocketbok Zlatan är Zlatan med orkade inte hålla i boken.....
Ganska märkligt eftersom jag brukar vara vaken ganska länge hemma.
Erika la sej samtidigt, och ville sova tills hon vaknar??!! Okej, gör det, nemas problemas det gör jag alltid. Alltså sover tills jag vaknar!
Gustav sover numera alltid ute. Det är för varmt för han inne. Imorse när jag släppte in han, så attackera han matskålen och åt upp en hel påse smaskig Pussi Exotic tonfisk!
Efteråt fick han hicka och sträckte ut lite på det svala stengolvet.....
Ja, nu var tanken att bilden skulle hamna typ......

här!
Men icke! Hur fasen gör man att det blir så? Jag är ingen Einstein, även fast jag lätt tror det emellanåt.
Annars idag blir det till att tvätta bl.a. Erika åker med Fredrik i morron till Kina. Dom blir borta 6 veckor, härligt för dom!
Läste Emilies blogg nyss, den var uppdaterad. Hon hade äntligen handlat något!!! Jag blev faktiskt orolig, hon har varit i USA 1 vecka och inte gjort av med en enda dollar!!!
Och det är ovanligt vill jag lova.
Annars har hon nästan svart bälte i shopping, näää förresten inte svart. Det har Bitte! Det svartaste av alla bälten på norra ekvatorn har hon!
Hon hade iaf köpt 2 väskor, kul för henne!
Nu blir det en hälsosam frukost.
Ha en bra dag mina vänner!

2 kommentarer:

  1. aa min fina kissekatt!!! langtar efter han...

    SvaraRadera
  2. Ha Ha jag läser gärna om ditt till synes ointressanta liv. Så du kan betrakta mig som en trogen läsare av din blogg.

    SvaraRadera