25 juli 2009

Dagens middag

Här kommer kocken med dagens middagtips! Kocken var för dagen iklädd arbetskläder a lá BLT Projektering sommarkollektionen. Svart/orange pikétröja, korta snickarbrallor. Så snygg! Och visst har han blivit smal? Han nästan tynar bort....
Arbetet hos Lotta tog längre tid än han hade beräknat. Så han skulle inte hinna tillaga den lilla piggvaren till sin utsvultna fru som strax ska till jobbet.
Men som sagt...Bra karl reder sig själv! Tog en sväng till den lokala korvmojjen innan han kom hem.
Rart av han......min lille räddare i nöden.
I morron misstänker jag att fiskan ska ätas.
Förresten....är jag heldissad nu bara för jag skrev att jag gillar Carola? Kommentarerna står ju inte precis som spön i backen.
Gaska upp er nu vänner, annars hotar jag med bloggstrejk!
Nu åker jag till höger i rondellen...mot Bålsta.
Ha det gott

4 kommentarer:

  1. åhhh åt ni Turken? *avis*

    SvaraRadera
  2. Ja ja ja..får väl ta å skriva ngt då...men alltså Carola =/...fick ju lite gamnacke av den infon. Fast egentligen beror bristen på kommentarer på att jag varit borta i ett dygn typ och just nu är jag så trött att ögonen går i kors. Ska skärpa mig till i morgon. Du förresten...hur år det till när man vimmar sig?? Använder du Vim ist för MuM kanske =/

    SvaraRadera
  3. Japp man avvänder Vim! Observera att jag enbart gillar Carola för hennes röst skull!!!

    SvaraRadera
  4. Okej. Jag vet ju hur det står till med dig och ditt Caroladiggande. Men visste inte riktigt vad jag skulle skriva om det. Jag gillar ju henne inte det minsta lilla och vill ju inte göra dig alltför ledsen.

    SvaraRadera