3 juli 2009

Så var Erika och Fredrik på väg till Tjonesland!



Erika tyckte det var mycket kineser vid incheckningen! Tror det beror på att planet går till Peking faktiskt!
Nu är dom iväg....till Kina. Kul för dom men framförallt kul för tjappkineserna! 6 veckor långt borta från mamma.
Men det ska nog gå bra. Erika hade lite svårt att säga Kina när hon var liten, så hon sa Tjonesland istället.
Ryggsäckarna var inte ens halvfulla. Finns plats för en del shopping skulle jag tro.
Resrutten ör Kina 1 vecka, Japan drygt 1 vecka och sen avslutar dom med 17 dagar på Bali.
Ha en underbar härlig semester mina sötisar!
Annars har det var döläge på aktiviteterna idag. Var upp en sväng till Ica och handlade. Tänkte köpa glass till oss, men glassarna i GB-frysen var helt smälta allihop.
Jag påpekade det för den lille pojken i kassan att glassen var smält.
"Tror du frysen är trasig" frågade han då....?!?
Skulle tro det svarade jag.
Vilket snille!
Nu ska jag strax fara till mitt arbete, jobbar 3 nätter innan det är SEMESTER!
Ha det gott alla vänner!
Over and out


3 kommentarer:

  1. öhhhh är frysen trasig?? :-D :-D ha ha

    SvaraRadera
  2. kom igen nu uppdatera mera mami!!

    SvaraRadera
  3. apapapap. vi ar 13 dagar i jappe.. sa du vet!

    SvaraRadera