15 juli 2009

Amerikafrämmande!!










Vet ni...?! Jag har en kompis som bor i ett annat land, som heter Amerika eller man kan säga USA också.
Jag brukar hänga lite hos henne titt som tätt....i alla fall titt. Men jag hoppas det blir tätt också!
När jag var där sist, i maj så hittade jag min favoritaffär utav alla 328 st vi var in i.
Den heter Cape Cod Crafters och ligger i Mystic. Här kommer lite bilder från himmelriket för oss som gillar inredning i New England-stil!
Eftersom jag saknar en del skyltar och gärna vill ha måååååååååånga fler la jag in en beställning till Åsa.
Och i dag kom både Åsa och skyltarna på besök. Fina va?
En underbar "Laundry" i fall jag inte skulle hitta till tvättstugan. Och en mycket söt "Bathroom".
Nu ska bara ett kilo häftmassa inhandlas eftersom det är strängeligen förbjudet med spikhål i dom nya dörrarna.
För er som väntar på Dagens Middagstips så kommer det senare, håll ut!
Förresten, tack Åsa för att du handlade mina fina skyltar.

2 kommentarer:

  1. Allvarligt....sitter skyltarna verkligen kvar med häftmassa? Jag känner mig tveksam till detta :/, se till att de har ngt mjukt att landa på...kissekurren kanske =))

    SvaraRadera
  2. Tror det ska funka, dom är små och lätta. annars blir det Åsas tips fiskelina.

    SvaraRadera