20 juli 2009

Dagens Middag


Min man har arbetat idag. Så därför var det jag som skulle stå för måndagens kulinariska upplevelse.
Min hjärna är halvdöd efter en ansträngande dag i hemmet så det fick bli något enkelt. Tror inte han kommer hoppa jämfota av förtjusning direkt.
Men jag älskar pasta och så får det bli. Spaghetti och köttfärssås med rikligt med riven parmesan.
Vi provade mitt nyinköpta parmesanjärn som visade sig var lika värdelöst som dom andra jag provat.

Ingrid och Micke kom på besök och fick sej en kopp kaffe medans vi slafsa i oss middagen.

Nu ska jag strax åka till mitt arbete, jobbar inatt, tisdag och hela helgen.
Kan bli glest med inlägg nu när jag är tvingad till sömn på dagtid.

Kul att Cizzi har sällat sej till min fanclub. Tror jag har ett tjugotal läsare nu!


Over and out friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar