19 juli 2009

Första och andrahandsvalet






Efter massiva påtryckningar från mina läsare avslöjar jag härmed mitt förstahandsval respektive andrahandsval. Detta för att jag i mitt tidigare inlägg skrev att Per Morberg var mitt tredjehandsval.

Ni kanske kan använda era egna hjärnceller för en gångs skull till att räkna ut vem som är förstahandsvalet.

Men har man varit "ihop" i 30 !!! år i år samt varit gift i 20 !!! i december så behöver man inte vara någon Einstein för att räkna ut det!
Over and out


2 kommentarer:

  1. Okej. Det verkar fair att Rolf är på 1a platsen. Men du undrar jag i mitt stilla sinne? Var har du gjort av Martin Stenmark då?? Trodde nämligen att han låg på din top 3 lista också, ha ha.

    SvaraRadera
  2. Martin har rasat en del, men forfarande Top Ten!

    SvaraRadera