26 oktober 2009

Äntligen måndag!

Godmorgon kamrater!
Idag tänkte jag inte skriva så mycket utan försöka på ett enkelt, pedagogiskt sätt med bilder berätta om mina kommande, nog så viktiga projekt!
Detta för att det är segmåndag idag och jag tror att många av er är lite tröga...nej, jag menar trötta idag!
Här kommer då Projekt Måndag:
Bilden ovan visar min frukost som precis håller på att avslutas. En kopp thé och 2 rostade lantbrödskivor med grevéost.
Nästa steg blir: Handling på Big W.
Fyra middagar, grönsaker, frukt m.m ska inhandlas så jag slipper besöka någon affär innan fredag=planering och framförhållning=mina ledord i livet.

Betala räkningar.....tråkigt, trist men dessvärre nödvändigt!
En tröst är att jag inte fått lön än så lite roligare blir det att betala med makens pengar, han fick lön i fredags.

Hänga i soffan ska jag också hinna med. Jobbar tre nätter nu, så min strategi att vila sej i form är ett mål på eftermiddagen.
Gärna med något lurvigt på magen, tack!
Das war alles!
Hej




1 kommentar:

  1. Bra idè. Lindah och Micke har ibland fotodokumenterat i sin blogg. De tar ett kort i timmen. Men för dig som gillar soffan kanske det skulle bli samma bild hela dagen nästan, ha ha.

    SvaraRadera