21 oktober 2009

Sovit!


En sån dag! Så här trött och seg har jag inte varit nån gång, undrar om det var sömnmedel i sprutan?
Efter ett snabb, påtvingat frukoststopp i köket så fortsatte jag sova till 14.30!
Gustav tyckte det var mysigt, han sov på mammas mage hela tiden.
Emilie ringde och väckte oss och berättade en underbar nyhet hon hade fått höra!
Var beredda nu (citat Maria Montazami):
Starbucks ska öppna på Arlanda 2010!
Hur coolt är inte det?
Det jag undrar är var på Arlanda det ska ligga?
Tänk om det blir efter passkontrollen? Då måste man ju köpa en utlandsresa för att få fika på världens bästa fik! Blir ju jäkligt dyrt kaffe i så fall!
Ja, vi får väl se...
Masade mej iaf upp vid 3-blecket, för att hämta mina biljetter. Kolla på dom....fina va?
Och vilka platser sen.....A7 rad 2, kan inte bli bättre.
Tack snälla Mia!
Nu blev jag plötsligt väldigt mycket bättre, tänk vad två roliga händelser kan göra. Huvudvärken som bortblåst...iaf nästan!
Tjobidooooooo!

3 kommentarer:

  1. Vi får väl för din skull hoppas att det blir före passkontrollen då.

    SvaraRadera
  2. jaha, så har jag fått det bekräftat då! Jag ska INTE ta den däringa sprutan! En kollega på mitt jobb har också tagit den, och hon är mer täppt än någonsin i näsan!

    SvaraRadera
  3. YES!!!!!!!!
    Äntligen är det dax för Melodifestivalen igen! Å vilka platser sen! Jag har bokat Ola Salo till höger om mig!!!

    SvaraRadera